ZnoimoPenukar tiga fasa 100kWTitik mana yang harus diberi perhatian terhadap kualiti

  • masa pelepasan:2024-04-05 08:07:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:342
  • Penerangan pantas:

    Znoimo, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasiPada pengurusan muatan:Pengubah kuasa adalah salah satu per

Kandungan artikel
tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi

Pada pengurusan muatan:

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

ZnoimoSemasa operasi pengubah,ZnoimoPengubah terbenam minyak, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Syarikat pengubah jenis kering

KyongwonSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke- grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu,ZnoimoPenukar tiga fasa 30 KVA,ZnoimoPengubah kotak kuasa angin, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Penjagaan peralatanApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat


ZnoimoPenukar tiga fasa 100kWTitik mana yang harus diberi perhatian terhadap kualiti



Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

sasaranApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

ZnoimoLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh

ZnoimoMaklumat produk lain
  • ErdJembatan boarding mudahCara membuat proses penggulungan

    ErdJembatan boarding mudahCara membuat proses penggulungan

  • ErdPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiFungsi utama dan trend pembangunan

    ErdPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiFungsi utama dan trend pembangunan

  • ErdHarga pemutar hidraulikSoalan apa yang perlu dirujuk

    ErdHarga pemutar hidraulikSoalan apa yang perlu dirujuk

  • Mumbai BaruHarga pengubah kuasa: 1000KVAKursus kerja

    Mumbai BaruHarga pengubah kuasa: 1000KVAKursus kerja

  • Saint-QuentinJenis platform angkat hidraulikPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pemesinan kas

    Saint-QuentinJenis platform angkat hidraulikPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pemesinan kas

  • Saint-QuentinJembatan penerbangan hidraulikKeunikan negara

    Saint-QuentinJembatan penerbangan hidraulikKeunikan negara

  • KemonaJembatan boarding mudahStatus diagnosis kesalahan pergerakan

    KemonaJembatan boarding mudahStatus diagnosis kesalahan pergerakan

  • KemonaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memilih padang filem

    KemonaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memilih padang filem

  • segera:Peringatan: Maklumat ZnoimoPenukar tiga fasa 100kWTitik mana yang harus diberi perhatian terhadap kualiti memberi anda ZnoimoPenukar tiga fasa 100kWTitik mana yang harus diberi perhatian terhadap kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan ZnoimoPenukar tiga fasa 100kWTitik mana yang harus diberi perhatian terhadap kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZnoimoPenukar tiga fasa 100kWTitik mana yang harus diberi perhatian terhadap kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZnoimoPenukar tiga fasa 100kWTitik mana yang harus diberi perhatian terhadap kualiti. ZnoimoPenukar tiga fasa 100kWTitik mana yang harus diberi perhatian terhadap kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZnoimoPenukar tiga fasa 100kWTitik mana yang harus diberi perhatian terhadap kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!